środa, 30 lipca 2014

Moje rzeczy z Top Model


Hej! To znowu ja chcę się z wami podzielić moją kolekcją rzeczy z Top Model. Oto ona:

szkicownik podstawowy
szkicownik do makijażu i fryzur
szkicownik do projektowania koszulek
szkicownik do projektowania sukni ślubnych
szkicownik do projektowania ubrań dla psów
mój drugi szkicownik do projektowania ubrań dla psów
szkicownik do projektowania farmy
szkicownik do projektowania domu
A teraz czas na inne rzeczy z Top Model, które mam:
piórnik Top Model z kolekcji Peace
pisaki Top Model
zeszyt naklejek
gazetki Top Model wszystkie od tego numeru do...
tego numeru (na razie)
oraz wszystkie dodatki do gazet
bluzka z Hayden

i kolejna bluzka Top Model
A oto teraz kolekcja Top Model mojego brata:

szkicownik ZOO
szkicownik zwierzęta
Oto moja kolekcja. A jak wygląda wasza? Piszcie w komentarzach.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz